duminică

Ai rezista unei astfel de tentatii??

“Ciocolata este divina, moale, senzuala, profunda, neagra, somptuoasa, satisfacatoare, energizanta, densa, cremoasa, seducatoare, sugestiva, bogata, excesiva, matasoasa, fina, luxurianta, celesta. Ciocolata este o cascada, este fericire, placere, dragoste, extaz, fantezii……Ciocolata ne face viciosi,………., pacatosi, sanatosi, ……., fericiti.”

La inceput cand am descoperit site-ul, si eu mi-am spus " ce pot gasi aici?", dar mi-am retras cuvintele imediat dupa ce am intrat.
Inca de pe pagina principala valuri de ciocolata si ploi de praline iti imbata privirea. undeva sus, pe baza unui adobe flash player imagini cu praline "curg", determinandu-te parca, sa-ti doresti sa fii acolo, sa sa simti "parfumul"si savoarea acestor fascinante delicii,
Si eu, ca si voi, am fost la randul meu la fel de sceptica in ceea ce ma priveste( "ca doar nu oi fi eu vreo mare pofticioasa"), insa pe parcurs ce urmaream mai multe specialitati, sau dupa caz, produse originale, aceea tentatie de-a incerca ispita ma coplesea.
Apoi mi-am aruncat o privire si la portofoliul acestui site. Numeroase modalitati de ambalare, drept cadouri sau diferite ciocolatele pentru evenimente mi-au sugerat o ideea pe cat de nebuneasca, pe atat de tentanta. Curand, va fi botezul nepotului meu... ce-ar fi daca i-as pregati atat surorii mele cat si invitatilor o...surpriza dulce??
Tot ce mai poate completa acest "paradis culinar dulce" este faptul ca aici, ve-ti putea afla si istoria acestui deliciu; cum ciocolata este unul dintre cele mai puternice afrodisiace folosit inca din cele mai vechi tipmuri, chiar daca nu atesta nimic acest lucru; cum sa inveti sa degusti ciocolata; si mai mult, aici ciocolata are si garantie.
www.ciocolaterie.ro
Tu ai rezista unei astfel de tentatii? Eu nu am reusit sa rezist.


Niciun comentariu:

Translate

Follow