duminică

Noapte de bloging sau sa cazi mort de oboseala?!

Cateva zile, am dat bir cu fugitii sa-mi reincarc bateriile. Cum?! Simplu. Unde?! La mare (distanta de casa). De ce?! De ce nu?!
Vineri dimineata am plecat, impreuna cu cativa colegi de partid (de la tineret, logic), cu puiul meu si cea mai buna prietena a mea; la mare. Mai exact in Venus, la Hotel "Egreta". Stati linistiti, caci nu e chiar hotelul la care sa se merite sa va cazati, chiar si in plin sezon. Hotel de 1 stea; cladire veche, antica si de demult; bine "asezonat" cu o poveste locala.
Sa revin insa, de acolo de unde am plecat. Marea mi s-a a fi o sursa neimaginabila de distractie. Pe scurt, 3zile la mare au reprezentat de fapt o incercare din rasputeri a ma ridic la inaltimea distractie, regasita chiar si intr-o statiune pustie.
Odata reintoarsa in Galati, am adus cu mine enorm de multe trairi, si peste 1000 de poze. Am atatea de spus, atatea de scris, insa... intr-un final s-a produs si INEVITABILUL, maine incepe scoala. M-am intors cu foarte multe amintiri si toate sunt pe cale sa iasa, sa zvacneasca afara prin buricul degetelor, insa dupa doua nopti de nesomn, oboseala isi spune cuvantul... iar gandul ca dimineata in jurul orei 9 voi incepe un nou an scolar ma termina atat fizic cat si mental. Astfel, a luat nastere intrebarea sa pierd o noapte pe blog sau sa cad moarta de oboseala?! [...] Am inclinat paharul spre a cadea rupta de oboseala, caci maine... incepe scoala...(Chiar e necesar sa inceapa chiar aici, chiar acum?:(( ) Deci... las pe alta data "bloging-ul".

_________________
P.S. In cazul exprimarilor neconforme, va rog sa ma intelegeti. Nu sunt eu in masura sa gresesc, e doar oboseala de vina.

Niciun comentariu:

Translate

Follow