miercuri

viata...un mix de trairi



Am jucat viata la loto
Si n-am castigat!!
Am contestat arbitrii,
Dar ei, iar m-au depunctat!!

De nervi,
Jucam barbut cu ea pe dezbracate.
Nu prea mai stiu ce-am pierdut eu
Dar ea sigur mi-a dat
Dragostea, un "pui" si-o ghicitoare.

Ce-i asta?!
O ghicitoare.
Aaaaaa, nu, nu, e... stresul
Si... nenorocita aia de astenie de primavara.

Privesc cu ciuda un copac inflorit.
Sunt pe balcon, la etajul 2!
Albinile zumzaie chiar sub nasul meu
Afara miroase a primavara.
Ma uit inc-odata cu ciuda la zarzarul ala,
Caci imi amintesc ca eu de fapt...
Locuiesc la 4...

"Baga capul pe geam sa simti
Cum miroase primavara!"
"Primavara?! De unde atat?!
Eu sunt stresata."
"Fructe, legume si verdeturi."
"Glumesti?!
Ma duc sa-mi iau patrunjel
Si sa plec la scoala."

Chiar asa...
Primavara?! De unde atat?!
Eu sunt stresata...
Cand in jur toata lumea rade
Copacii infloresc
Doar eu ce mai stau
La curs pana seara tarziu.

Inghit in graba un mar
Si putin sana...
Nu fac ora...
Mai bine.
Ies la geam
Si privesc lumea si lunea
Prin ochelari de sticla.
Cica... ma simt mai bine.

Dupa ore, colegii
Propun sa facem cheta...
De-o bere...
Ma risc, de ce nu?!
Dupa o gura, renunt...

Ajung acasa, nu inainte
De-a lua "cina"-n oras.
Un big mac, o cola si cartofi prajiti.
Sunt iarasi stresata,
Mi-am pierdut legatura de patrunjel.

Ajung acasa.
Nu stiu inca de ce,
Dar totusi rad.
A, da...
Mi-a bagat prietenul meu
Salata pe gat...

Astenia asta de primavara...
Sunt fericita acum,
Dar ma simt de parca as fi o salata...
De varza.


___________

martie2007

Niciun comentariu:

Translate

Follow