marți

Oameni care conteaza enorm pentru mine

1. MAMA-Inainte de toate e mama mea, si o iubesc si o respect mai mult decat pe oricine altcineva. In ciuda faptului ca o sacai (destul de des!), sau ca si ea ma calca pe antene (tot destul de des!). Eu stiu ca ma iubeste (si apreciaza) enorm, ea stie la randul ei acelasi lucru, nu ne spunem mereu (mai niciodata). Si, inainte de toate mamicul meu reprezinta un adevarat model si exemplu de viata datorita curajului cu care a trecut prin multe si a impins-o spre multe lucruri ce ar parea nebunesti (exemplu: a facut parasutism candva). Te iubesc mami, si desi stiu ca s-ar putea sa nu citesti articolul asta prea curand, sunt convinsa ca vei afla despre el. Imi cer iertare pentru multe, sper sa pot recupera acei ani din viata...
2. PRIETENUL MEU, ADI- Omul asta cred ca merita sa ii pun la picioare si luna din cer. (Desi nu pot spune ca fac asta...) M-a schimbat enorm, m-a ajutat sa uit sau sa trec peste mlute dintre umbrele trecutului. Ma iubeste asa cum sunt (o adevarata pacoste), isi sacrifica timpul si uneori poate chiar si visele lui sa fie alaturi de mine, sa ma sprijine, sa ma vada fericita. Acum, imi doresc foarte mult sa il fac mandru de mine, sa reusesc in viata, in ceea ce fac, caci imi doresc sa simta ca s-a meritat sa creada in mine. Pentru el sunt in stare sa mut muntii din loc, chiar daca nu mi-au facut nimic(muntii!!) (Muntii ii las acolo unde se afla, insa pe el voi avea intr-o zi puterea sa il duc dincolo de ei!!) Sa-ti multumesc, sau sa tac din gura si sa te iubesc in continuare??
3. CEI 3 PRIETENI ADEVARATI (AXEL, KTALA SI LAU)- La inceputul verii, ma bufnise plansul caci ma simteam singura, credeam ca eu chiar nu am prieteni. Insa, m-am inselat foarte mult. Adevaratii oameni erau exact langa mine, insa eu aveam ochii inchisi si nu realizam ca ei "exista". Acum, fiecare are rolul si locul sau in viata mea. Axel (si cea mai veche dintre ei toti) este o fire aparte. Imi tine partea la nebunii (bine, la unele dintre ele), iar atunci cand tind sa alunec pe cine stie ce panta abrupta; ea "vine" dupa mine imi da 2 palme (la propriu) si apoi ma ridica inapoi. Adica, ceva de genul "Hey, doar ti-am spus sa nu te duci langa prapastie, de ce nu ma asculti?!" Are un stil al ei, cu totul aparte de ma imbarbata, de a ma pune pe picioare. Ktala, colegul meu de banca imi este ca un frate (mai pe scurt este fratele meu de suflet). Si, joaca foarte bine ambele roluri de frate (mai mic atunci cand eu "am grija de el"; si mai mare cand se schimba rolurile). M-am apropiat fara sa-mi dau seama de el, sau el de mine si are grija sa ii joace foarte bine rolul Alexandrei(Axel) atunci cand sunt prin preajma lui. Desi, de cele mai multe ori ne "batem", la noi asta reprezinta o joaca, o tachinare. Am facut impreuna o promisiune (Pana la finalul clasei a 12-a noi vom ramane mereu colegi de banca.) Cel mai probabil, dupa ce termin liceul, o sa-mi fie dor de el in anii de facultate. Lau, colegul meu de partid (PSD) este o fire mult asemanatoare mie. La inceput mi se parea un fitos, si un inabordabil. Insa pe parcursul ultimilor 6 luni m-am apropiat foarte mult de el, si am realizat ca l-am judecat gresit. Noi avem multe greutati care se aseamana si poate tocmai de asta am devenit asa de buni prieteni. El e responsabil cu buna dispozitie. El, e nu stiu sa spun in cuvinte, dar e oarecum special, caci impartind aceleasi probleme pe toate partile, are un mod special sa fie alaturi de mine cand imi este greu. El, stie ca, si 3 dimineata de ar fi, el poate conta pe sfatul meu. Si, cum si el este un bun ascultator, sunt convinsa ca nu s-ar supara pe mine daca l-as suna in toiul noptii pentru a gasi un sprijin moral.
4.DIRIGA- D.na Musca este o persoana mult prea tare. Dansa contribuie (prin caracterul sau) la formarea mea morala, pe langa planul educativ. In cazul in care as avea o problema (si chiar am avut si s-a dovedit a fi de mare incredere) as putea gasi la dumneaei pot sprijinul din lume. Mai rar gasesti astfel de profesori care sa stie cum sa castige increderea si dragostea elevilor, nu doar respectul. Fiind eleva dansei, m-am ales cu o sora trecuta deja prin experientele adolescentei, care stie sa isi apropie elevii!

Niciun comentariu:

Translate

Follow