sâmbătă

FanAdo

FanAdo= Fan adolescenta
In urma cu un an, abia intrata pe bancile liceului si totodata si in Consiliul Elevilor, aflam ca prestigiosul Colegiu Economic din Galati este sarac din punct de vedere jurnalistic, caci nicio generatie de elevi nu reusise sa se mobilizeze in scopul realizarii acesteia. Singura amprenta a unei reviste scolare era purtata de catre Ame francaise- un material al claselor bilingve care aparea cam odata pe an.
Eu, cu putina initiativa (destula incat sa pun o intrega echipa de oameni la munca) si ceva experienta capatata din colaborarile cu Viata Libera Galati, am devenit redactor sef, si, impreuna cu inca trei colegi, am pus bazele a ceea ce in trei luni avea sa fie primul numar FanAdo. Desi, multi credeau ca nu vom reusi si ca ne vom lasa de "sportul" asta, noi am trecut peste toate piedicile si peste toti profesorii care ne amenintau ca ne lasa pe semestru.
Timp de aproximativ 3 luni de zile, m-am dedicat acestui proiect atat de tare, incat, ajunsesem sa stau cate 13 ore la liceu, sa pierd noptile corectand materiale. Pentru ce s-a meritat? Pentru clipa de fericire si mandrie in care simti ca iti iesa inima din piept, pentru momentul in care ambasadorul Frantei in Romania iti apreciaza munca (atat la FanAdo cat si la Ame Francaise-varianta revizuita si imbunatatita), pentru clipele in care fara sa vrei iti auzi profii laudandu-te. Toate astea, valoreaza mult mai mult decat orice suma de bani.
Iar acum, muncesc pentru cel de-al doilea numar FanAdo. si, cand spun muncesc, nu ma refer doar la materiale. Acum ma lupt sa castig si niste sponsori.
Ce inseamna pentru mine FanAdo? Mult mai mult decat unii ar crede. FanAdo reprezinta o trepta spre chiea succesului meu zidita din temelii chiar de mine. Sunt fondatoarea unui concept. Concept care, sper sa traiasca si dupa ce voi termina eu liceul...

Niciun comentariu:

Translate

Follow