duminică

Pentru mine se merita, iar aici nu intervine orgoliul

In ultima vreme tot mai multi dintre cei apropiati mie incep sa-mi spuna ca toata activitatea mea la PSD este o pierdere inutila de timp, ca nu se merita si ma intreaba de ce nu renunt. Nu mai spun de gurile rele si carcotase care soptesc ca eu as face totul pentru bani. O sa postez un fragment dintr-o discutie de pe Y!Mess cu o prietena, al carui nume nu il voi dezvalui din unele motive. Sper ca asa sa demonstrez ca, indiferent de ceea ce s-ar vehicula; mie chiar imi place ceea ce fac acolosi, inainte de toate, ma simt apreciata pentru munca mea.

[...] ***: u cf?
Alecsandra Tweety: muncesc
***: bv
Alecsandra Tweety: nu mai am timp de nimic, k sunt coriga la chimie
***: pff
***: te cred...
Alecsandra Tweety: azi am muncit 8 ore la psd
***: m.o.p.
Alecsandra Tweety: trad
Alecsandra Tweety: plz
***: munca de om prost , adik in zadar...
***: copyright mama
Alecsandra Tweety: nu`i de om prost, ca iau bani
***: atunci se merita
***: shi nu ai de ce sa te plangi
Alecsandra Tweety: intro zi de munk iau cat nu iau intr-o luna de sc de la sc
Alecsandra Tweety: chiar m`am intors cu picioarele in sacosa dar asta mai putin conteaza
***: se merita atunci
Alecsandra Tweety: e o chestie sa urci pana la 10 pe scari si sa cobori cu liftu
***: aha.. dar se merita
Alecsandra Tweety: privesti lucrurile prea material
***: atunci distrugetzi u sanatatea pt psd
Alecsandra Tweety: uff, dak as stii sa ma fac inteleasa...
Alecsandra Tweety: in ultima perioada
Alecsandra Tweety: psdul a fost ca o a 2a casa ptr mn
Alecsandra Tweety: chiar cu toata haiala [...]
***: woff
***: cantareshte bine lucrurile shi vezi dak se merita
Alecsandra Tweety: am inceput sami definesc valorile in care am ales sa cred
***: familia ar trebui sa conteze cel mai mult in viatza... sa nu regretzi mai tarziu
Alecsandra Tweety: mie numi se pare ceva de regretat
Alecsandra Tweety: ma crezi ca azi miau intrat tocurile`n... dar eram asa mandra de mn inkt nai idee?
***: shtiu... dar gandeshte-te la toate aspectele...
Alecsandra Tweety: care`s alea?
***: familie... avantaje, dezavantaje...
***: tot
Alecsandra Tweety: familia..
Alecsandra Tweety: in fine are locul ei
Alecsandra Tweety: dar nu e prioritara
Alecsandra Tweety: cred ca daca ar fi sa regret, as regreta mai mult din familie decat ceea ce inseamna pentru mine psd
***: regretele astea te trag inapoi.. shi nu potzi fi o pers cu sufletul de gheatza , dar realizata profesional...
***: nu te ajuta la nimik...
Alecsandra Tweety: ma ridic singura pe picioare, nu ma impinge nimeni din familie de la spate...
***: nu teai realizat....
***: ink mai ai multe de facut...
***: shi ai nevoie de ei
Alecsandra Tweety: ink mai am multe,asa e, dar ptr 16 ani am facut prea multe
***: in momentul de fatza... te ajuta cu ceva?
***: acum...
***: is doar orgolii...
Alecsandra Tweety: da, respectul fata de sine,independenta fata de ai mei,modul in care impun respect in fata unor mai mari ca mine
***: ma refer nu fatza de altzii... k cei din jur... vin , pleaca... ma refer la tine...
Alecsandra Tweety: cel putin stiu ca mama totusi se lauda cu mn
Alecsandra Tweety: si imi creste inima
Alecsandra Tweety: stiu ca am ajuns sa impun respect proprilor mei profi
***: fetitza.. eu nu vreau sa te fac sa te simtzi nashpa... doar vreau sa te gandeshti la mai multe chestii, satzi ofer alte orizonturi
Alecsandra Tweety: te inteleg nu te judec,stai lin
***: nici nu se poate judeca.. adik, noi nu suntem nimeni sa judecam...
***: dar ceea ce faci tu e tot orgoliu...
***: shi viatza te ridik.. coboara...
Alecsandra Tweety: dar eu mam obisnuit cu stilu alor mei de a ma incuraja
Alecsandra Tweety: m`au invatat sa ma critice sa ma invat sa imi doresc mai mult decat cea mai inalta treapta
***: pff
***: sper sa fie bine asa cum vezi tu lucrurile...
Alecsandra Tweety: ti-am zis, am inceput sami definesc valorile in care am ales sa cred

Niciun comentariu:

Translate

Follow