sâmbătă

Dilema de Craciun

De Craciun, voi organiza impreuna cu cativa colegi din TSD un super bal al Zapezii (care inca nu s-a asezat pe strazi, dar noi speram). Mai multe detalii despre bal, sper sa va dau in alt post, insa marea mea problema este alta in momentul de fata...
Cum voi fi imbracata in craciunita, de cateva zile imi tot caut tinuta, si cum prin magazine nu am dat inca de nimic pe gustul meu, am cautat si pe net. Insa, aici mi s-au diversificat optiunile. In fine, mi-am restrans aria de alegere la doua dintre acestea.

Tocmai din acest motiv, am hotarat sa fac si un mic sondaj si sa urmaresc si parerile vostre. Astfel cea din stanga postului se numeste Missy Claus, iar cea de a doua Ioana.
Deci, spuneti-mi cum vreti sa ma vedeti in seara de "Craciun"!!( Craciun cu ghilimelele de rigoare caci balul va avea loc pe 20 sau 21 decembrie.)

Niciun comentariu:

Translate

Follow