vineri

Sanii cresc durata de viata...


Privirile către pieptul unei doamne au consecinţe benefice pentru sănătatea masculilor, atrag atenţia cercetătorii germani . Numai 10 minute cu astfel de “îndeletniciri” zilnice pot prelungi viaţa unui barbat cu cel putin 5 ani .
Mi-a placut replica lui RedBoy si anume "Acum, la modul serios - e cea mai proastă “concluzie” trasă care există - cum că nişte sâni ar putea avea un alt rol decât alăptarea copiilor şi înnebunirea bărbaţilor (care nu-s gay) . Nu prelungesc nicio viaţă, dar asta nu opreşte pe vreun bărbat să se uite la ei."
Cu alte cuvinte, cercetatorii germani au gasit o scuza relativ plauzibila pentru indeletnicirile barbatilor. BINE PUNCTAT!! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu mereu am dreptate... lol :))

Anonim spunea...

Am citit si eu articolul asta:)). Foarte tare:))

Daca baietii trebuie sa priveasca sanii ca sa traiasca mai mult( si astia, cat mai mari;)))...noi ce ar trebui sa privim?:))

Translate

Follow