marți

Jurnal de stil (4)

"Nu e necesar sa fii cea mai frumoasa, ai nevoie doar de un impuls pentru a te simti asa."

Astazi m-am simtit euforica. Deci starea de bine a venit ca de la sine. M-am trezit de dimineata cu gandul precis de a ma aranja frumos azi. Nu a contat faptul ca era luni dimineata (!!), nu a contat ca prima ora la 7 am matematica. Dimineata stiam una si buna: sa ma fac frumaosa si nimic mai mult. Am inceput saptamana si ziua cu bine, deci toata ziua am fost cu un zambet pe fata de la o ureche la alta!!
Pentru ca sunt la un pas mic de o gripa, m-am vazut nevoita sa ma imbrac mai bine decat de obicei azi. Prin urmare, azi m-am imbracat cu un bigmen alb imprimat, cu manecile albastre caruia nu ii putea lipsi gluga. Acesta, este "despicat" pe centru, doar ca in locul fermoarului are un snur albastru. Cum este cam decoltat si nu indeajuns de gros, m-am gandit ca nu ar fi o idee rea sa adopt ceva mai putin obisnuit. Un hanorac visiniu cu fermoare aruncat in fuga peste bigmen m-a facut sa arat foarte intr-o pereche de jeansi nu foarte inchisi la culoare cu cateva buzunare aplicate. Insa dintr-o sportiva am devenit o tipa oarecum casual deoarece cizmele luni cu toc cui completau imaginea mea lejera, care incerca sa ascunda cat de racita este. Daca sunt putin bolnava nu trebuie sa ma imbrac de parca as fi in spital.
In ceea ce priveste make up-ul, am incercat sa imi fac un machiaj asemanator celui de la majoratul verisoarei mele Carmen, dar ceea am reusit sa obtin a fost un machiaj luminos din culori de seara( gri, smoke, roz pal). Fara dermatograf negru, doar o urma fina de rimel si putin balsam de buze. Astfel, am avut un look viu pe parcursul intregii zile.
Spuneam ca azi am fost euforica. Nu am fost doar atat. Am fost si "idioata", caci asa mai este numit cel care are multe idei. In seara, la sedinta de tineret de la partid, nu am avut doar multe idei, am avut o eruptie de idei pe minut.
Astazi, m-am simtit mirabolanta. Si nu pot sa spun ca sunt cu adevarat magnifica. Insa pentru mine a fost de ajuns sa ma simt eu superb, si toate mi s-au parut superbe. Soarele a zambit frumos, chiar si printre dinti, m-am amuzat azi. A fost superb.
De ce nu ar putea fi si pentru voi?

Niciun comentariu:

Translate

Follow