joi

Leasa Dragos - Diferente (despre copilarie)



Si toate astea nu sunt doar versuri dintr-o melodie. E chiar adevarat ca, "copii de azi parca sunt mai tristi ca noi.". Stateam intr-o zi de vorba in fata scarii si ma uitam la cei care vin din urma. Nu vreau sa vorbesc ca si cum as avea mai mult de 17 ani, insa generatia mea era mult diferita de copii de azi. Ce fel injura, ce fel vorbesc. La noi cea mai mare injuratura era "in gatul matii", desi si noi stiam... Fetele la 11 ani se gandesc deja la sex si se machiaza si nici nu mai stiu ce sa-si faca sa iasa in evidenta baietilor. Aceleasi fete de 11-12 ani care isi cauta prieteni de la 18-19, chiar 20 in sus. Eu eu am inceput sa ma duc machiata zi de zi la scoala abia la liceu, intr-a noua. In generala intr-a opta ce ma mai lasa mama vinerea sau aproape de vacante...
Si, apropo de melodie, imi amintesc si acum cat m-a bucurat pe mine prima "scrisoare" adresata mie, dar cat si reactia lu sora-mea si a lu` maica-mea cand au citit-o. Era o cerere de prietenie de la un anumit vecin. :) Eram amandoi copii, si nu stiam ce inseamna de fapt "prietenie" (nu cu sensul de amicitie), insa vedeam si noi la altii mai mari si ne jucam imitandu-i :) Si ne distram atunci cand furam trandafiri de prin gradinile blocurilor apropiate, iar la balcoane ieseau babele sa ne certe:)
Dar ce sa le faci acestor copii? Acum e la moda sa fii strut si sa fumezi, nu sa joci oina si ciocolata. ( Impreuna cu un alt vecin i-am propus unui strut in vara sa joace o ciocolata cu noi. S-a uitat cateva secunde cas, si dupa aia ne-a cerut bani sa cumpere, spunand ceva de genu "Desteptilor ciocolata se mananca, nu se joaca!!")

2 comentarii:

ktala spunea...

vezi pe cine faci strutz :-w

Anonim spunea...

ai mare dreptate...mai ales la faza q scrisoarea :) ... si yo am trecut prin acelasi lucru si nu pot descrie in cuvinte c fericita am putut sa fiu...dar in ziua d azi copii vb si ei p mess,isi trim nijte emoticoane si gata :))Copiii din ziua azi nu mai stiu sa isi traiask copilaria,stau toata ziua in fatza unui calculator juknd tot felul d jocuri,in loc sa stea si ei q restul copiilor in fatza blocului juknd inghetata,ratele si vanatori etc...

Translate

Follow