duminică

Trabucuri de pui


Cum unul dintre cele mai importante vise ale mele, este ca pe viitor sa devin si eu o intreprinzatoare de succes, avand propriul meu restaurant, trebuie sa incep de undeva. Si, de unde poate incepe cel mai bine un intreprinzator, daca nu de alaturi de angajatii sai? Deci, ca o viitoare propietara de restaurant (sper eu), sunt de altfel si un bucatar in devenire. Si, cum orice bucatar care se respecta isi face propriile retete, m-am gandit sa postez pe blog si prima mea reteta.

Trabucuri de pui- 6 portii

Dificultate: Medie
Timp de preparare: cca. 75 minute

Se serveste: Cald


Ingrediente pentru trabucuri

6 buc. piept de pui de marimea unei palme
4 gogosari in otet
4-5 castraveciori in otet
3 carnati cabanos
3 oua fierte
1-2 oua crude

100 g cascaval

6-12 felii de bacon

cca. 75 g unt

Ingrediente pentru sos

150 g cascaval

100 g smantana


Preparare
Se bate pieptul de pui cu un ciocan pentru snitele pentru fragezire, nu foarte mult, pentru a nu se rupe. Apoi se taie gogosarii, castravetii, carnatii si ouale fierte in cubulete mici, dupa care se amesteca intr-un bol. Cascavalul se rade mediu peste restul compozitiei, care se incheaga cu oul crud. Compozitia astfel obtinuta se aseaza peste cele 6 bucati de piept. Se ruleaza pieptul de pui si apoi se "inveleste" intr-o felie de bacon sau 2 in functie de grosimea acesteia. Baconul se ruleaza peste trabucuri, in asa fel incat capetele sa nu fie descoperite. Aveti grija la compozitie sa nu fie in exces pentru a nu iesi prin capete la rulare. Ungeti o tava (de preferat de tuci)cu unt si asezati rulourile in aceasta. Se baga la cuptor cca. 40-45 de minute, pana se rumenesc. Cat trabucurile sunt la cuptor se rade cascavalul si se amesteca cu smantana. Acestea se baga la cuptorul cu microunde pentru 2-3 minute pentru a face sosul. Cand trabucurile s-au rumenit se toarna sosul alb peste ele si se servesc calde.

Va doresc Pofta Buna!!

__________
Astept sa incercati reteta si sa-mi lasati pareri, cum a fost!!

Niciun comentariu:

Translate

Follow