joi

Yahoo! 360° - Blog

Pierzand cateva minute pe Y!mess mi-am amintit de contul de 360 - blogul premergator acestuia de fata.
Deci, am dat frumusel cautare, am gasit site-ul (situl) si l-am accesat. Cum eram deja conectata la messenger, am intrat direct pe pagina mea. Am aruncat o privire asupra paginii, si apoi am intrat pe blog. Acolo am 3 posturi. (Pana si ingerii vorbesc prostii, Cenusa... - postat si pe ame libre si Calcata pe antene...) Ceea ce mi-a atras atentia a fost ultimul articol, postat in vara si anume Calcata pe antene... .
Acel post a fost scris intr-o tenta dinamica, si oarecum de neinteles. Din ce imi amintesc eu, textul cred ca ii era dedicat Puiului, sau, daca nu lu` Ktala aka frate-miu. Insa, ce nu reusesc eu sa-mi aduc aminte este care era faza cu "Era frumos sa ma duc la salonul Auto". Textul, de nota plina de umor si nebunie, il voi reproduce in randurile urmatoare....



Sunt la rascruce de drumuri...si sunt si calcata pe antenute...

Cum poti calca un fluture pe antene, ca doar un fluture nu umbla pe jos...?? Cum?! Cu atentie...prin ignoranta, prin nepasare, prin indiferenta, prin minciuna, prin rerespectarea unor legi nescrise...

2 punti niciodata nu se leaga intre ele, dar macar se aseamana... ma simt asemeni unui vaslas prostit, caruia i-a fost furata barca, insa a ramas cu vasla in mana. Vaslas nebun, cu vasla in mana, nu-ti recunosti barca, ce faci?! Te crezi vapor?!

Si tu te lasi purtat pe aripi, dar aripile tale cad grele de idei. Eu, un biet fluture, vin dupa tine, si te strig aplecata asupra abisului luncii, "Hey". Dar tu, plin de orgoliu si mandrie, te faci ca nu auzi, te strig, dar iarasi nu raspunzi. Iesi intr-un final, putin sifonat, dar tu sa recunosti?? NU, de parca ti-ar fi frica ca te iau la calcat... esti doar un cocos cu penele smulse. Gaino!!!

Pe langa tine, bate vantul. Te faci ca ploua... Nu ploua, iti zic eu ca sunt multe grade afara, in schimb, cade cu caramizi, de la blocul vechi din strada. "Yuhu, aici sunt. Nu ma vezi??" "Bha, chiar esti surd, sau doar esti prost?" Nu are sens, vorbesc singura...

Era frumos sa ma duc la salonul Auto. Sa ma uit in jur si-apoi sa zbor panicata, vai ceasul asta cred ca s-a stricat. Sau, era frumos sa te tratez cu spatele.. Dar eu credeam ca vorbesc cu o fiinta capabila sa inteleaga. Jur, ca unele momente in care te comporti ca un copil razgaiat. Care culmea, vrea sa fie bagat si in seama... meriti?? Lasa ca ii pun eu o pila lu` Mos Craciun sa nu-ti mai aduca bicicleta.

Oricum nu vei intelege nimic din asta, asa ca dormi linistit!!!


Niciun comentariu:

Translate

Follow