miercuri

CRISS BLAZINY - NAUFRAGIAT IN INIMA TA

Uite cum e dragostea inseamna durere
cand numai unu da si altu o cere
sunt suparat pe tine,tu te superi ca te-nvinui
nu pot cu tine,nici fara tine
da cu tine mai mult ma chinui
uneori ma port bine,uneori sunt stupid,uneori am 2peu,uneori sunt timid,uneori sunt indiferent,uneori sunt gelos,uneori caterinca
acum VORBESC SERIOS
sunt gelos pe toti,pe toti cu care ai ars-o
i-ai iubit,dar ei te-au lasat dupa ce ti-au tras-o
tu vorbesti numai de ei de fata cu mine
desi sti ca te iubesc mai mult decat toti la un loc, in fine
nu sunt frumos, fetele zic ca arat bine
da yo arat ca dracu,mai,arat ca tine
o tai ca nu imi pasa tot ce poti sa faci e sa privesti
ca la orgoliul tau nici nu ma astept sa ma opresti

e atat de simpli,da lucrurile cele mai simple sunt cele mai grele
tu esti super-complicata, yo nu mai inteleg nimic

REF x2: spun ca nu-mi pasa, mie imi pasa sa sti
spun ca plec, da o sa ma-ntorc intr-o zi
spun ca nu mi-e dor, sincer mi-e dor
spun ca sunt ok cand de fapt nu-mi e usor

In octombrie de ziua ta eu te previn
ai inima goala atunci yo n-o sa mai vin
prin noiembrie o sa ma vezi intamplator
daca nu pe strada, poate la televizor
de Craciun o sa fiu cu prieteni la munte
tu nu meriti sa vi, pa-pa te pup pe frunte
de Revelion sunt prin Tomis Nord cine stie
unde n-o sa fi tu, cea mai mare distractie o sa fie
in ianuarie ma relaxez
februarie ce vre? sti ca yo urasc cel mai mult Valentin's Day
prin martie stau pe blat, ca-i ziua femeii
ele vor dragoste dar imi vor si leii
da-n cutia postala iti pun o felicitare
"cu darag, Criss", am scris plus ceva mai tare
vezi tu acolo si sti ca yo ma pricep
si tot ce spun e din inima ca altfel nu concep

Ref x2

nu stiu daca sti am sotie si familie
cred ca te-ai prins, suntem pe 1 aprilie
pe 1 mai la Neptun cu totii suntem acolo
super caterinci prin Caraiman si Apollo
in iunie e cald, cu baietii la scara blocului
bem, fumam, sunt tovarasii de mama-focului
prin iulie statiunile deja imi fac ochii dulci si sunt acolo
yo petrec cand tu te culci
august, au gust zilele
e luna pe care o prefer
si soarele si luna imi zambesc cand ma uit la cer
in septembrie pleci la facultate la Bucuresti
da nici acolo ca mine n-o sa gasesti
in rest, am iesit cu fete
si sa spun drept pe ele nu le vreau. yo pe tine te astept
sunt langa tine, da nu ma poti vedea'
asta ma face sa fïu UN NAUFRAGIAT IN INIMA TA

____________
Pentru Camy aka Xena care de vreo 3 saptamani tot ne canta dupa sedintele de partid, si pentru nimeni altcineva

Un comentariu:

Anonim spunea...

nice

Translate

Follow