marți

Efectul "high"

Cu privirea goala ma furisez pe peretii albi, cu pete de harti si cateva texte amuzante. Imi simt degetele moi, stiu ca sunt la locul lor, pe tastatura muta. Gandul imi fuge departe... Undeva in trecut, aveam acel ceva care imi oferea ambitia sa nu traiesc efectul high. Scot din buzunarul stang o chestie minuscula. Am promis cuiva... Am promis multora... Mi-am promis mie. N-am rezistat!! "La dracu`, mi-as fi dorit ca toate promisiunile facute cu putin timp in urma, sa fie reale..."


Nu ma droghez, deci nu asemana efectul high cu senzatia high.


Stau si incerc sa raman calculata. Sa analizez.


Copii sunt teribilisti. Insa la mine, e durere. Mai mult decat atat, durerea nu este o rana de suprafata ci un raget care mi-a strapuns profunzimile gandirii. Ce naiba?! Aveam impresia ca un leucoplast vindeca orice. Aveam senzatia ca nu-mi e necesara decat o aspirina si toate au trecut.


Nu mi-a trebuit decat un junghi... si un salcam si toate durerile au revenit rand pe rand, una cate una.


Ma folosesc de efectul high pentru a ma opri din incercarea de a-mi infinge coltii, pe unde apuc. Efectul high nu reprezinta pentru mine decat o continuitate a starilor mele de toti banii. Efectul high nu este decat o dovada de sadism, fata de propriul eu. Mi-as dori enorm sa scap de necesitatea lui, dar pur si simplu nu ma mai simt capabila sa caut ceva, nu mai am acel ceva, sursa sigura de ambitie necesara pentru a scapa de dependenta high...


Sunt obosita, si tanjesc dupa efectul high...

Niciun comentariu:

Translate

Follow