joi

Fluturi


De 2 ori am plans in noaptea asta si de 2 ori omul asta mi-a lasat pe buze un zambet de la o ureche la alta. Totul a inceput ca o joaca inofensiva. Nu, nu este vorba despre iubire (inca), insa poate fi vorba. Nu-mi vine sa cred, cu toata sinceritatea, nu ma asteptam. As putea spune ca a sarit un iepure dintr-un tufis, insa mai corect ar fi sa recunosc ca iepurele a sarit inca odata, deoarece prima data cand a sarit am trecut amandoi pe langa o ocazie. Am fost speriati amandoi, insa acum drumurile se intersecteaza inca odata... Brusc, ma simt de parca timpul sta iarasi in loc, si in jurul meu se strang toti trandafirii albi, sa-mi cada la picioare. Ce poate fi mai superb decat faptul ca EL a devenit licuriciul meu pentru noptile in care pe cer nu apar stele?!
boomp3.com
Va ramane EL o perioada ... Desi aproape ca as vrea sa strig sa ma auda o lume intreaga, o sa tac, iar tacerea mea va ascunde inca un timp un zambet... Spun doar ca e... 4... si unii prieteni vor sti despre ce este vorba. Si nu, nu este vorba de o relatie cu scopul de a uita. Pur si simplu nu-mi pot sterge zambetul de pe buze, desi a iesit de pe net de mai bine de 1 ora...
Imi doresc ca licuriciul asta sa-mi lumineze mult timp de acum incolo viata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

DELETE :D

Translate

Follow