luni

Jurnal de stil (6) - Apa, un accesoriu de nelipsit

Ce face o blonda cand termina orele cu 2 ore mai devreme cand afara sunt 33 de grade, iar la partid se face campanie electorala?! Nimic mai simplu, vine acasa face un dus in cea mai mare graba, se aranjeaza si pleaca... in campanie.
Astazi am optat pentru o tinuta pe cat de lejera, pe atat de la moda. Tricoul galben pal a fost pus in evidenta de sutienul negru. Mi-am completat tinuta cu niste blugi lungi, alaturi de balerinii albi.
Make-up ul a fost de asemenea lejer. Am folosit un galben in aceiasi nuanta cu tricoul, ca baza pentru machiajul ochilor. Pe pleoapa inferioara am aplicat o tusa de bej, facand o umbra fina cu roz. Am completat make-up ul cu conturarea cu dermatograf negru a ochilor si apoi mi-am evidentiat personalitatea oculara cu un mascarra pentru gene lungi si intoarse (desi pentru genele mele nu este necesar un astfel de rimel). Pentru pometi am folosit perlele iluminatoare de la Avon. Balsamul de buze rehidratant de la Oriflame a oferit buzelor mele textura necesara pentru a completa acest look primavaratic.
Lookul simplist la inceput a devenit imediat trendy deoarece a fost accesorizat cu ajutorul ochelarilor mari, al hands freeului si al unor "perle" albe innodate. Insa, aceste accesorii au venit doar in completarea stilului vestimentar, deoarece caracterul meu lichid a fost puternic pronuntat prin completarea lookului cu o sticla de apa plata la jumatate. Nici macar nu se pune problema ca apa plata / minerala sa imi lipseasca dintre accesorii, deoarece e indispensabila pe astfel de temperaturi, si mai ales pe perioada caniculelor care se apropie.
Astfel, cu sticluta de apa la purtator, am afisat o imagine fierbinte, si, de ce nu, si o imagine plina de incredere in propriile forte , in cazul unui posibil flirt. ;)
__________
P.S. Textul este scris cu o saptamana in urma, insa nu stiu inca din ce cauze a aparut ca fiind publicat abia astazi!!

Niciun comentariu:

Translate

Follow