miercuri

200

Dupa aproape un an de blog, am ajuns la 200. Intre timp mi-am schimbat de nenumarate ori imaginea blogului si, de curand mi-am schimbat si linkul, dar si numele blogului. In11 luni de blog am scris 199 de articole si am adunat 110 comentari la 68 de posturi. Cel mai comentat articol a fost "Despre alegerile locale la Galati - Voturi fraudate".
Sper eu ca pana pe 28 iulie, cand blogul va implini primul anisor sa ajung la 220 de articole. Sper eu, ca acum in noua formula sa atrag mai multi cititori care vor reveni cat mai des pe blog. Promit ca in curand pe blog va aparea si "sistemul" de abonare RSS pentru cei care doresc sa fie anuntati. De asemenea promit si ca voi incerca sa fiu cat mai activa pe blog in perioada imediat urmatoare cat stau pe acasa.
"Ne citim" la postul 300!!:)

Niciun comentariu:

Translate

Follow