luni

La multi ani, BLOGULE!!


Azi Blogul galben implineste primul anisor de cand a intrat in blogosfera!!
Eu, Ame Libre, in calitate de "mamica" a acestui blog, imi iau angajamentul ferm ca ma voi ocupa din ce in ce mai mult de el, voi incerca sa impart cu el toate momentele, nu doar pe cele care ma nemultumesc, ii voi apara articolele de UNII huligani, nu-l voi umple cu tot felul de prostii ale unor site-uri inutile (ca e blog, nu sorcova).
Fiecare copil atunci cand este mic, se simte persecutat. Astfel, si blogul galben (avandu`ma pe mine, Ame Libre, in spatele randurilor sale) isi spune mai mereu "Asta nu e democratie, asta e o prostie ambalata frumos!!Lasa ca am sa ma fac eu mare, si o sa vina si vremea in care o sa am multi vizitatori pe zi, care vor intra pentru calitatea textelor scrise de Ame Libre, nu pentru reclame, asa cum supravietuiesc multe pagini personale azi. Eu sunt un blog revolutionar, sunt BLOGUL GALBEN!!"
La multi ani blogule, sa-mi cresti mare!!

Niciun comentariu:

Translate

Follow