miercuri

Sa ne intelegem


boomp3.com
Ok, ok!! Poate ca traiesc in lumea mea. Poate ca sunt o aeriana si o visatoare. Insa asta sunt eu si nu cred ca am de gand sa ma schimb prea curand. Poate ca ma aprind prea repede si pun suflet prea repede, dar asta nu inseamna ca neaparat atitudinea asta ma deranjeaza. Poate ca sufar mai mult decat ar trebui, insa pentru a atinge feircirea absoluta, trebuie sa incerc si suferinta, deoarece fericirea adevarata implica si suferinta uneori.
Dar la naiba, nu sunt genul de fata care sa profite, si cu atat mai mult nu sunt nici o curva care nu are in cap nimic altceva decat bani. NU caut un baiat care sa aiba nu stiu ce grad, NU caut un baiat care sa detina nu stiu ce functie, si cu atat mai mult NU voi sta niciodata cu un baiat pentru faptul ca detine si conduce nu stiu ce masina. Am incercat sa ma comport si eu pentru 5 zile ca o parasuta, insa am revenit, si sunt iarasi Andra care pune suflet si iubeste florile si ii zambeste soarelui, dimineata.
Deci la naiba... ma simt extrem de bine asa cum sunt acum si cum imi merge, desi recunosc ca se poate si mai bine de atat. Ce este atat de greu de inteles?!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ame ... ma bucur ca nu ai ales calea parasutelor ... si felicitari pt curajul de-a spune lucruri nespuse.

Translate

Follow