marți

Sunt copilul prost...

Sunt copilul prost pe care nimeni nu-l vrea
Sunt pustoaica trista care fericire cersea
As putea sa plang
Dar ce schimb daca plang?
As vrea sa pot sa rad
Insa fac asta in gand.
Ti-am cerut incredere, nu ti-am cerut idei
Dar cine stie
Ce dumnezeu ai citit in ochii mei?
Pot prea usor sa ma prefac ca-mi este bine
Sa zambesc,
Sa glumesc
Insa adevarata "EU" se gandeste la tine
Te credeam si inca te cred,
Caci... tu ai de pierdut
Insa nu te inteleg.
Numai Dumnezeu stie ce e
In mintea ta
Numai eu stiu ce e
In inima mea.
Mi-ai promis ca n-o sa ma consum
Insa de un timp nu mai stiu nimic de tine.
Tu stii de mine si stiu ca-ti pasa
Doar ca-mi aleg momentul prost
O pasa proasta?
Ina 9 zile si-ar fi trecut o luna
De fapt, maine se face-o saptamana
De cand nu te recunosc.
Si ma consum...
Iar pentru asta sunt copilul prost...

Niciun comentariu:

Translate

Follow