luni

Trimisii lui Cupidon


Site-ul Trimisii lui Cupidon a inceput mai mult dintr-o gluma. Cineva mi-a cerut ajutorul pentru a-i gasi o partenera, iar eu, mai in gluma, mai in serios, i-am spus lui "Caut fericire" ca ar trebui sa imi deschid o agentie matrimoniala. Din vorba in vorba, amandoi am ajuns la concluzia ca merita incercat, deoarece ideea dezbatuta pe toate partile pare sa prinda la "public" sub forma unui blog de datting. Dupa ce am aruncat o privire asupra site-urilor de profil, ne-am dat seama ca in mare parte acestea sunt platforme de datting simple, deci proiectul nostru pare sa fie ceva nou printre site-urile de gen. Plecand de la premiza ca ne incepem norocul cu o platforma simpla, accesibila printr-un blog si nu printr-un site, noi credem ca Trimisii lui Cupidon reprezinta de fapt un proiect revigorant si plin de lucruri noi.
Altfel spus, noi ne propunem sa creem un blog de datting asistat. Cu alte cuvinte, utilizatorul nu mai e nevoit sa rasfoiasca printre zeci sau sute de profiluri in cautarea perechii ideale, caci toata aceasta munca ne va reveni noua. De asemeni noi vom discuta in prealabil cu utilizatorii, pentru a ne putea forma o parere mai ampla despre ce cauta acesta. Iar atunci cand noi suntem de parere ca am gasit combinatia ideala, tot noi suntem cei care organizeaza prima intalnire.
Cum suntem abia la inceput, nu ne ramane decat sa va invitam sa ne contactati pe mail la ajutoarele_lui_cupidon@yahoo.com si sa speram ca vom putea organiza prima intalnire cat mai curand.

Trimisii lui Cupidon
(Link)

Niciun comentariu:

Translate

Follow