luni

Nedreptate


Uneori .. adica mereu viata e nedreapta..
Copiii platesc acum greselile parintilor
uneori poate si eu am spus celui de sus "doamne opreste`i chinul",
Dar ma gandeam ca eu nu vreau sa mai pierd inca unul.
Sa ai viata de la aparate,nu inseamna viata,inseamna frica de moarte,
Frica de`ai pierde pe cei care`i iubim
Insa in momentele de cumpana nu realizam ca tot noi suferim
Stiu ce inseamna durerea,caci acum putin timp mi`a murit o nepotica
Nu am vazut scopul mortii ei,
Poate ca nu am fost destul de mare eu,
In schimb a fost ea mica...
Avea 3 ani,nici p`aia impliniti macar
Un weekend a fost si ea leguma
Dar a fost in zadar
Si daca traia tot leguma ar fi fost
Caci..dupa moarte cerebrala
Oare mai are rost...?

Raspuns la "PENTRU DEMNITATE"

Niciun comentariu:

Translate

Follow