vineri

Imi vreau FRATELE, PRIETENUL SI COLEGUL DE BANCA INAPOI!!!


De ceva timp, am observat ca bunul meu fratior Ktala ma reneaga. Poate ca nu asta ar trebui sa imi dea de gandit intr-atat, cat ar trebui sa imi dea de gandit faptul ca parca nici macar nu mai exist pentru el. S-a mutat din banca, la liceu abia daca realizeaza ca sunt prezenta sau nu... Dimineata abia daca ma mai saluta!!DECI, CE NAIBA ARE?!
INTRE TIMP, EU MA SIMT SUPER AIUREA DEOARECE KTALA se dovedise a fi cel mai bun prieten pe care il aveam prin preajma. NU MAI PUN la scocoteala faptul ca nu cred ca exista cineva care sa ma cunoasca mai bine decat KTALA.

As vrea sa imi cer iertare daca are vreun motiv pentru care e suparat pe mine, dar... pentru a putea sa imi cer iertare, trebuie sa am cui sa ii cer. Cu toate astea, IMI VREAU FRATELE INAPOI!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ktala, cand revii in lumea noastra, anunta-ne!...sper eu, pe curand...!

Out of the sky spunea...

ooo da imi aduc aminte deasta:)...o patit el cv...de fiecare data knd nu vb cu nimeni el hop top intra pe mn...desi recunosc k ma innebunea cu trance-ul..si ii multumesc am devenit fan...nu iam zis nimic...:P...sau poate e ocupat..nu are timp..stii u despre c e vb...:)...hai sal sunam si sal scoatem din trance si din casa la o inghetata sau la un cappucino..ce zici?

Translate

Follow