marți

Massari - Real Love (S-a oprit timpul in clepsidra de lemn)

Cu putin timp in urma, am promis ca voi incerca pe cat posibil ca zi de zi sa postez pe blog macar o melodie sau 2 care sa imi reprezinte starea de spirit, daca nu voi reusi sa-mi asez gandurile pe taste...
Iata-mi deci melodia repezentativa pentru seara asta. Am un ocean de ganduri, dar sunt prea inspumate pentru a putea sa le scriu. Imi trec navalnic atatea idei prin suflet incat nu stiu daca sa rad sau sa imi plec ochii...
Mi-ai spus ca tu s-ar putea sa nu imi poti oferi ceea ce astept eu de la tine, iar eu ti-am garantat ca as vrea doar o farama din tine si mi-ar fi de ajuns ... Insa, intentionat sau fara voia ta, ai starnit in mine valuri de idei. Sunt constienta, dar timpul parca s-a oprit in clepsidra de lemn pe care ti-am daruit-o...

Niciun comentariu:

Translate

Follow