miercuri

Toamna se numara bobocii - In principiu, imi doresc sa...


A trecut si vara lui 2008, si, cum era de asteptat, toamna incepe sa se simta usor, usor in serile pierdute alaturi de Laurentiu pe bancile parcurilor. Toamna se numara bobocii, se culeg viile, se (re)incepe scoala. Desi multi tind sa fie nostalgici, eu ma imbrac in straie de sarbatoare ii urez "Pa!" verii si "Bun venit!" toamnei, care de data asta mi-a adus in munte de idei. Asadar:
In principiu, imi doresc sa:
1. Sa ia "olimpiada" de vara, prietenul meu, LAURENTIU
2. Sa invat mai bine!!
3. Sa imi iasa media 9 sau peste 9
4. Sa trec proba de bac -modulul in limba franceza cu 8.50 sau 9
5. Sa obtin permisul de conducere, implicit promovarea scolii de soferi din prima
6. Sa nu dau buffuri peste 2 saptamani la scoala politica de vara
7. Sa urmez cursuri de barman - ospatar si daca se poate, si de bucatar
8. Sa-mi tin agenda
9. Sa gandesc pozitiv
10. Sa-mi gasesc un job part-time
11. Sa accpete mama prezenta lui LAURENTIU in viata mea
12. Sa imi mearga din ce in ce mai bine lucrurile cu LAURENTIU
13. Sa reusesc sa devin un lider mai bun sii mai apreciat fata de colegii din L.E
14. Sa nu mai fac multe absente
15. Sa citesc mai mult
16. Sa-mi imbunatatesc relatiile cu colegii

Probabil ar fi si multe altele, insa ma opresc aici, incercand sa ma concentrez pe lucruri putin in dorinta de a le reusi cat mai bine. Putine dar bune si bine facute. Lista insa, poate oricand continua...

Later edit: In ceea ce il priveste pe LAURENTIU, as prefera sa ramanem la fel de buni amici si dupa... pe cat suntem acum de prieteni/iubiti...

Niciun comentariu:

Translate

Follow