vineri

Ce e atunci fericirea?! (Post dedicat AMICULUI amator de salata boeuff)


Cersesc! Dar nu cresesc bani, caci si toti banii lumii de i-as avea, tot nu mi-ar folosi la nimic. Cersesc atentie deplina din partea lui!!

Cine e el? Un baiat privit in fuga intr-un bar, o intepatura fina printre 2 zambete, un sarut de un minut si 58 de secunde ca pedeapsa la un joc copilaresc, 2 buze manjite cu ciocolata.

Si ce e atunci fericirea daca nu un sarut furat si prelungit la nesfarsit, inainte de a fugi in casa? Si ce e atunci fericirea daca nu un "miauuu" soptit la telefon si la ureche? Ce e atunci fericirea daca nu e o strangere in brate doar pentru ca eu simteam nevoia sa fiu aproape de inima lui? Ce e atunci fericirea?

27 septembrie 2008

Pentru mine.... acum putina vreme toate astea se numeau fericire. Acum insa... unii dintre noi si-au mai schimbat optiunile... Si, da, m-am simtit extraordinar sambata dar dupa cum ai insistat, suntem amici, nu....?

Un comentariu:

Out of the sky spunea...

amicitia e doar un pas spre prietenie si apoi se iubire...l-am intrebat daca intr-o zi n vom revedea...mia raspun sincer...nu stiu...:) zambesc ,ma simt implinita cu mine...te am pe tine alaturi am pe toata lumea...
si apropo pofta de citit creste din ce in ce mai mult si imi aduce aminte de tine cum citeai pe holurile scolii;))...

Translate

Follow