sâmbătă

Finally HOME!!

Cum in ultima perioada am avutt parte de zile extrem de incarcate, am uitat si nici timp nu am avut sa spun ca azi am plec la Bucuresti la Targul National de Turism. Am plecat dimineata la 06 A.M., dupa ce aseara am ajuns acasa foarte tarziu (iar dimineata am fost pusa in situatia de a face ochi la 04.30). In linii mari am incercat sa raman treaza tot drumul, urmand ca la Bucuresti la Targul propriu zis sa "castig" si o intindere musculara la bratul drept, datorita maldarului de pliante obtinute. In itinerariul mini-excursiei noastre a intrat si o plimbare prin Herastrau, un ocol pana la Casa Poporului si o scurta incursiune in Unirea Shoping Center. M-am intalnit si cu Duxy (prietena mea Andreea - care urmeaza o facultate acolo, promit ca maine reeditez si care facultate anume). Intoarsa acasa dupa 15 ore pe drumul spre sau in capitala, am adus cu mine si un val de idei, pe care, sper eu sa fiu in stare sa le dezbat maine deoarece acum sunt franta.

TARGUL NATIONAL DE TURISM

CASA POPORULUI


HERASTRAU

Niciun comentariu:

Translate

Follow