luni

Am nevoie de o idee!! URGENT


Miercuri de Revelion voi pleca acasa la prietenul meu, atunci urmand, totodata, sa-i cunosc si parintii. Si pentru o impresie buna, cat si pentru faptul ca voi merge pentru prima data la el, m-am gandit sa le ofer acestora o atentie din partea mea. Cu tatal prietenului meu termin repede cu un vin bun. Insa ce cadou / atentie i-as putea oferi eu mamei acestuia? Acestia (parintii lui) nu sunt din aceasi localitate cu mine, si pana la ei voi merge cu un maxi-taxi. Ma gandeam la flori, insa Luci mi-a zis ca acum nu e timp si rost de flori. De asemeni, si mama m-a sfatuit ca s-ar putea sa o dau in bara de tot cu florile. Cautand si cerand idei in cateva directii, mi-au fost sugerate urmatoarele
o cutie de bomboane fine
o brosa
o esarfa (asta i-a luat si Luci mamei mele de Craciun)
ciocolata
fata de masa (?!?) cu motive specifice de Craciun
un aranjament floral sau cu lumanare (dar dat fiind ca e prima data cand voi merge la el in casa, nu ma pot orienta spre nimic)
Si in plus, fiind prima "intalnire" dintre mine si parintii lui Luci, (nu stiu cat de adevarate vorbele de genul baiatul trebuie sa aiba grija cu tatal fetei si fata cu mama baiatului) prefer sa nu ma risc si sa nu le ofer o atentie prin care sa le formez o parere proasta...
Sunt intr-o mare pana de idei si insist sa gasesc ceva frumos pentru "mamica soacra"(Glumeam cu soacra, deoarece la nici 18 ani, nu am inca nici cel mai mic gand de maritis!! Insa, asa ne adresam eu si Luci, in spirit de gluma, cand vine vorba de parintii celuilalt.)
IDEI??
Sunt deschisa la oferte, si variante de cadouri!!

3 comentarii:

Ame Libre spunea...

Puteti lasa ideile voastre si in caseta de discutii din stanga)

Anonim spunea...

10kile de petarde :))
cred ca sunt de ajuns :))

Ame Libre spunea...

daca se poate as vrea sa lasati comentariile cu ceva mai multa seriozitate..

Translate

Follow