duminică

Scurt "inventar" de sarbatori (Unele concluzii)






Cine a spus ca ceea ce incepe prost se termina intodeauna in acelasi mod? Craciunul pentru mine a inceput in cel mai urat mod posibil, insa s-a terminat destul de frumos. Dupa ce in Ajun am fost trista si suparata datorita atitudinii negativiste si de "Gica Contra" a lui tata, mi-am impodobit bradutii sub actiunea unei furii constructive. Incercam sa ma bucur de Craciun si de sarbatori, desi in sinea mea nu eram tocmai bine dispusa. Am reusit sa depasesc starea de "bine" am facut urari (originale si nu furate depe net, si m-am si semnat!!) . Am primit de asemeni la randul meu urari incepand cu 20-21 decembrie pana astazi 28 decembrie cand Craciunul deja a si trecut. Am primit si foarte multe astfel de urari de la numere pe care nu le cunosc si nesemnate. Am trecut apoi si de 25 decembrie, zi in care, nervii mei au fost pusi la grea incercare de catre singuratatea care imi pustia si mai mult sufletul, cat si de mult iubita mea sora. Am asistat neputincioasa la stricarea canapelei mele (a II-a pe anul asta, si in mai putin de 3 luni) tot datorita scumpei mele surori. Nu am putut replica nimic si a trebuit sa accept situatia ca atare. Am incheiat seara vorbind cu Luci la telefon (care se distra la un bairam). Vineri, pe 26 am asteptat ca o mireasa venirea lui Luci in Galati. M-am intristat la inceput si am intrat la idei (unele s-au dovedit a fi reale, insa prefer sa evit aceste detalii)insa puiul meu a venit intr-un final si am uitat totul. Alaturi de Luci am avut parte de cel mai frumos Craciun (sau ce mai ramasese din el) . Desi pana aseara nu ne-am ridicat din pat, Craciunul asta a fost special, doar prin faptul ca a fost langa mine. Aseara am iesit la patinoar, dar am sfarsit prin a juca biliard in Krypton. Odata ajnusi acasa , ne-am uitat la "The love Guru". Desi ar parea un program de batranei, totul a fost special doar prin faptul ca adormeam si ne trezeam impreuna. Dimineata m-a surprins cu o veste si a plecat la Birlad, unde sper eu ca voi ajunge si eu de Revelion. Momentan astept verdictul parintilor mei, in privinta noptii dintre ani. Sper eu sa accepte si sa ma lase sa plec...

Niciun comentariu:

Translate

Follow