joi

Sub teroarea bataii


O viata sub teroarea batailor
O viata plina de batai
De bataie...

Unora...
Le este frica de bataie.
O cunosc foarte bine
Au trait atat de mult cu ea
Incat...
Aceasta adevenit un deja-vu
Acum o privesc
Ca pe-o amanta veche si deja batrana
Dar de fiecare data fidela si "pioasa".


Inima palpaie
Si pulseaza incet un strop
De sange.
Sunt mort, sau traiesc?
Duc mana la gura
Ma doare, dar simt ca suflu...
Deci inca...n-am murit.

Putin mai departe, doi medici discuta
"E o minune ca a supravietuit."
Ridic inc-odata mana...
Ma doare.
E plina de vanatai...,
De sange,

In jurul meu,
Spatiul aucis notiunea de timp
Numar in gand cateva secunde...
Mi-se par veacuri de chin...

Adorm.
Ma trezesc.
Langa mine, o asistenta stearsa
Ma intreaba cum imi mai e...
O intreb ce zi e...
"E marti... ptiu...3 ceasuri rele..."
"Sunt de mult aici?"
"Sa fie cateva zile."

Ma ridic cu greu din "tambalul" incomod de spital
Ma uit in oglinda si, privindu-ma,
Ma gandesc...
Ce cretin...
In mai bine de 25 de ani de viata,
Tot ce-am primit de la el a fost doar bataie.
Nenumarate feluri de bataie....
Bataia ca violenta,
Bataia de joc
Si ce-i mai rau...
Bataie de viata.

Nenorocitul asta de om
Caci nu-l pot numi tata.
M-a nascut...
Dar pentru ce?
Sa fiu luat in deradere?!
Eram fiul lui,
Si totusi nu i-a pasat
Atunci cand si-a batut joc de mine
De fiecare data cand m-a batut.

Ultima data...
M-a batut pentru ca vroiam sa muncesc
In afara tarii...
Venise in stare de ebrietate
Din cauza lui am intrat in spital...

Am ajuns sa fiu terorizat de bataie
O viata sub teroarea bataii
Si de pat, ce reprezinta viata?
Daca nu o temere fata de bataie?!?
Ne este teama de bataie.
Si totusi ne temem ca aceasta s-ar putea
Opri
Si ca vom muri tineri...
Fara sa ramana nimic!

Niciun comentariu:

Translate

Follow