miercuri

Uneori...


Am gresit in fata unui om
Si ma doare foarte tare
Pentru ca il iubesc foarte mult!

Era mai bine sa tac,
Era mai bine s-ascult,
Era mai bine sa inchid ochii
Si... sa ma culc
Dar... n-am facut nimic din ce era mai bine.

S-a suparat
Si mi-a spus gata
Si-o parte din mine murea
Credeam ca totul
Avea sa se termine aici
Si... inc-odata nu ma gandeam
Decat la mine.

Abia acum realizam
Cat rau am facut
Vroiam sa dau timpul inapoi
Sa-l fac sa uite tot
Ce-i spusesem
Oare ce a fost in capul meu?!

Intr-un final ne-am impacat
Dar in inima mea, in inima noastra,
(Caci acum trupurile noastre
Sun unul, avem amandoi
Aceleasi dureri, aceleasi trairi)
In inima lui, in inima noastra
Ramase durerea...


Te iubesc... sufletel
Sa nu ma mai lasi
Niciodata
Sa-ti reprosez ceva.
Nu am ce,
Si nu am de ce...!
Te foarte iubesc
Tati...
Dar uneori...
Nu mai stiu ce spun...


_______________
18martie2007

Niciun comentariu:

Translate

Follow