marți

Jurnal de stil (2)

Luni dupa - amiaza, in jurul orei 18:00!!
Ma pregateam sa ma duc la sedinta de partid, deci chipurile mi-ar fi trebuit o tinuta mai sobra (ei da!!). In mare parte mi-am pastrat ceva din lookul de dimineata. Acelasi machiaj, combinat insa cu un bigmen in stilul celor care asculta trance (minimal) lila cu alb in dungi, cu gluga si un snur fantezie au avut efectul de a schimba total aspectul meu. Atitudinea de eleva a disparut lasand in urma sa loc unei blonde degajate si vesele. De data aceasta, am renuntat la clepsa de par, lasandu-l pe spate. Mi l-am pieptanat cu o perie speciala pentru coafat si apoi cu un pieptane cu dintii rari, pentru a putea sa il infoi, asemeni unui curcan enervat. Astfel, paream aranjata mai mult de o distractie, asa ca am atenuat putin din efectul de voiciune cu ochelarii de vedere. Oricum aveam ochii putin obositi dupa cele 3 nopti petrecute incercand sa-mi pun Pc-ul la punct, asa ca, cu ajutorul ochelarilor am reusit sa ascund putin si din cearcanele ce au tendinta de a ne imbatrani. Mi-am pastrat acelasi cojoc alb scurt alaturi de acelasi fular alb. Efectul? A fost o tinuta perfecta pentru o seara geroasa in care m-am reintalnit cu prieteni si colegi.

Niciun comentariu:

Translate

Follow