duminică

Post inchinat cantitatii neglijabile, amatoare de blogul galben


Credeai ca ma vei aduce la disperare, nu-i asa? Credeai ca voi ceda psihic incercarilor tale (penibile) si imi voi inchide blogul, nu?? Ei bine, afla ca te-ai inselat amarnic!! Banuiesc ca stii faza aia cu
"Ce bine imi pare ca ai luat teapa
Ce bine imi pare ca ai pierdut..."?

Nu dragule/papusa, nu o ma voi lasa de blogosfera la cererea ta. Mi-am schimbat imaginea si linkul blogului deoarece simteam eu nevoia de o schimbare, dar nu stiu de ce iti explic tie toate astea, ca oricum nu ai intelege nimic nici daca ti-as arata betisoarele (ca la gradinita!!). Recunosc ca la inceput, ma calcai pe nervi de fiecare data cand te comportai ca un copil. Insa de la un timp, chiar a inceput sa-mi placa sa-ti moderez comentariile, nu, rectific, sa-ti sterg definitiv si irevocabil comentariile. Cred ca te oftici oleaca nu? Toate comentariile apar, doar ale tale, nu... cred ca e destul de stresant. Ti-am calcat orgoliul in picioare? Asta e, pentru mine tot un nimeni ramai, deoarece asta esti: UN NIMENI!! O persoana lasa, nedemna de luat in considerare, fara o identitate proprie nu poate fi decat nimeni. Cum te supara moderarea comentariilor, te consolezi cu clasificarea comentariilor. Mi-se pare injositor sa te multumesti cu "I disagree", insa ce-ti pot cere...? Uneori ma intreb daca ai mai mult de 13 ani, si daca nu cumva esti un simplu copil care a fost uitat de parinti in fata unui monitor. Un simplu copil incapabil sa inteleaga importanta sentimentelor si a lucrurilor marunte, dar esentiale.
Nu ai decat sa te simti vedeta, acum ca am scris un articol despre tine, e alegerea ta. Insa tot un nimeni vei ramane, deoarece ceilalti vor citi si vor uita repede de tine. Insa eu voi continua sa scriu articole, voi continua sa-ti moderez comentariile pana in clipa in care tu te vei plictisi si vei inceta sa ai nenumarate tentative esuate de a ma opri sa scriu in blogosfera!!
P.S. Semeni cu ala micu` care isi doreste sa fie si el mare si pentru ca nu poate, dai cu pietre si injurii!

Ce bine imi pare ca ai luat teapa - Cassa Loco

Later edit: Dragule, vezi ca alaturi de datele mele personale, vei gasi si mailul; asa ca... astept un mail din partea ta, in care sa-mi explici care iti este problema.Pana atunci nu ai decat sa ramai un nimeni anonim care considera ca detine controlul asupra nervilor mei!!

Niciun comentariu:

Translate

Follow