joi

Shuffle - leapsa


Furata de la Vyio.
Regulile sunt:
1. Pune playerul pe shuffle.

2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!

4. Tăguieşte încă 5 persoane
5. Îngroaşă întrebările şi răspunsurile, şi scrie şi propriile comentarii în funcţie de cum se potrivesc cele 2″

1. How are you feeling today?

Laura Stoica - Un Actor Grabit Recunosc ca azi m-a incercat gandul ca trec prin viata fara sa fac nimic...bun.

2. Will you get far in life?

Gica Petrescu - La Crasma din Ferentari Acolo ma opresc, direct in crasma ( Ohhhh, daaaa).

3. How do your friends see you?
Alabina - Habibi de mis amores Acum nu stiu daca prietenii ma vad ca pe ghicitoarea din clip sau ca pe cea careia prevazatoarea ii citeste in glob un viitor stralucit. Stiu sigur insa, ca pentru multi dintre ei eu sunt ca un fluturas beat (ametit).

4. Will you get married?
Don Baxter cu Dizzy, Chucho, Alecu, Shobi si Cabron - Soldati
Clar!! Imi este predestinat vreun soldat. Oare e cel pe care il cred eu?!:p

5. What’s your best friend’s theme?
Nico ft. Cabron - Nu ma gandesc...
Sigur era vorba despre prieten, si nu despre mine?!

6. What is the story of your life?
Eros Ramazzotti ft Anastacia - I belong to you
Cel putin asa a sunat in ultimii ani...


7. What was high school like?
Davin Guetta - Love don`t let me go
Inca ma bucur de ani de scoala, cu bune si cu rele.


8. How can you get ahead in life?
Ace of Base - Every time its rains
Clar nu plangand si regretand ceea ce tine de trecut. Poate daca mi`ar veni putin mintea la cap?

9. What is the best thing about your friends?
Papa & Moni-k - La fiecare pas
"Daca si tu simti la fel ... nu astept decat un semn"... Uneori conteaza mai mult decat vreau eu sa cred ca stie cum sa ma ia...


10. What is in store for this weekend?
Rarkoyze - Aeroplano Iau avionul spre destinatia distractie. Muzica si dansul sunt incluse in majorat si in motul nepotului meu.

11. What song describes you?
Sanda Ladosi & Stefan Iordache - Eu vreau sa-ti spun ca te ador Recunosc, sunt oleaca sentimentala.

12. What song would describe your grandparents?
Sexxy - Treaba mea Cred ca asta o canta mamaia cand nu ii ajungea telegrama/scrisoarea.

13. How is your life going?
Gica Petrescu - Cand ne-o fi mai rau, asa sa ne fie
Melodia zice totul, asa ca raspunsul meu vine de la sine.

14. What song will they play at your funeral?
Voltaj - Erai a mea ...

15. How does the world see you?
Fuego - Despartire
Mai degraba ca un fluturas beat decat o plangacioasa...


16. Will you have a happy life?
B.U.G. Mafia - De cartier As vrea eu sa mai fiu fata "de cartier"... Insa nu cred ca asta ar fi cea mai fericita varianta.

17. Do people secretly lust after you?
Deepest Blue - Give it away
Mda


18. How can I make myself happy?
Blue - When summer`s gone Ma pune putin pe ganduri melodia, insa de fiecare data imi amintesc ca se poate si mai rau de atat si ... zambesc.

19. What should you do with your life?
Don Omar ft Tego Calderon -Bandaleros
Clar nu urmaresc sa devin una "
carterista"...

Cine vrea leapsa, sa se serveasca si singur, deoarece eu o inchid.

Niciun comentariu:

Translate

Follow