marți

Vreau sa repar...


Inainte de toate as vrea sa imi cer iertare (pt. 3) desi sunt constienta ca aceste cuvinte si-au pierdut valoarea cata vreme sunt spuse de mine. Regret tot ce am facut fara sa gandesc si regret toate lucrurile facute la primul impuls. Si vorba lu` var-miu, "Ceea ce isi face omul cu mana lui, se numeste lucru manual!" Singura mi-am creat aceste prejudicii si singura am scazut in ochii vostri. Promit ca o sa ma lupt sa va recastig increderea pentru ca voi v-ati dovedit a fi singurii care nu au avut nimic sa-mi reproseze. Iar eu... nu am stiut sa va ofer acelasi feeling. Tot ce va cer e sa-mi lasati sansa sa va demonstrez ca ma pot schimba si ca voi merita din nou increderea voastra. Nu conteaza cat de greu ar fi, e vina mea pentru toate astea...

P.S. Pana si poza e cu dedicatie...

Niciun comentariu:

Translate

Follow