duminică

Cinefilă


Odată cu sărbătorile de iarnă, am profitat de timpul oarecum liber şi am vizionat o serie de filme, exceptand grila de programe tv, pe care am răsfoit-o.
În ordinea numerelor de pe tricou, au intrat în scena micului monitor următorii:
  • Ratatouille - Dublat în română (Se merită dacă mai ai6 ani şi încă nu te-a învăţat educatoarea să citeşti. În rest, rămân la varianta originală.)
  • The Polar express (Cică s-a vrut a fi cel mai scump film de animaţie până prin 2006, cred şi eu, având în vedere că a fost "turnat" în 2004. Nu ştiu care este cel mai scump film de animaţie în prezent.)
  • Enchanted (Animaţie împletit cu personaje reale, şi musical totodată. Filmul merită dacă eşti măcar o idee îndrăgostit/ă. Şi dacă eşti amator de gen.)
  • Hoodwinked (povestea Scufiţei Roşii, adaptată la timpurile relativ moderne. Cine ar fi zis că hoţul de dulciuri e ăla micu'şi PUFOS?!)
  • Good Luck Chuck (Probabil un film de excepţie şi datorită distribuţiei de exceptie. Jessica Alba interpretează rolul extraordinar şi rezultatul este pe măsură[p.s. nu cred că ar fi putut interpeta cineva mia bine rolul persoanei atât de...ghinioniste]: o comedie romantică spumoasă.)
  • The Love Guru (Interpetarea feminină a fost făcută tot de către Jessica Alba, şi tot o comedie romantică se vrea a fi. Merită văzut. Interesantă partea cu marca înregistrată.)
  • And the Last one, Les rivieres pourpres 2 - Les anges D'Apocalypse (Nu trebuie să fii fan Jean Reno pentru a urmări acest film, trebuie doar să fii amator de gen. Daca mai eşti şi amator al filmelor sub marca Jean Reno, nu pot decât să-l recomand. Intereptare fabuloasă, ca în toate filmele sale, şi atingerea unei teme delicate precum religia şi criminalitatea implicată de aceasta, creează un film care merita re-văzut!!)
Dintre toate mi-a plăcut cel mai mult ENCHANTED pentru că, într-un final a înţeles şi puiul meu cam de câtă atenţie am eu nevoie. Da, datorită unui film...
De asemeni, şi Les rivieres pourpres 2 - Les anges D'Apocalypse reprezintă pentru mine un film de colecţie. Mă poate ajuta cineva cu torrentul primei părţi?
VIZIONARE PLĂÎCUTĂ ; dacă vreţi să le încercaţi.

Niciun comentariu:

Translate

Follow