vineri

Iti respect decizia


Azi e probabil ultima zi de exclusivitate. Rectific. Pana azi aveam parte de unele minute, si alea putine, de exclusivitate. Rareori, odata la cateva zile aveam parte de ceva mai mult de 10 minute acordate pe net, sau la telefon. Te vedeam si eram cel mai fericit om, pret de cateva zeci de minute nu imi mai pasa de nimic. Aseara ne-am certat, si la nervi ti-am zis ca nu te mai caut. Imi era insa teama ca vei accepta asta, si nu ca iti va conveni. Temerea mea, pare-se, a devenit realitate. Azi am incercat sa dau de tine si mi-ai dat de inteles ca iti doresti sa nu te mai caut, sa te las in pace. De asemeni mi-ai zis ca nu mai ai niciun sentiment fata de mine. Imi este foarte greu sa accept insa un vechi proverb chinezesc spunea "ca atunci cand iubesti cu adevarat pe cineva, il lasi liber.". Nu, nu vreau sa renunt la tine. Dar observ inca odata ca dragoste cu de-a cu sila...nu se poate. Si nu, nu vreau sa-ti respect decizia, insa ma vad nevoita sa o fac. E trist si doare, insa viata nu inseamna (doar) lapte si miere.

Niciun comentariu:

Translate

Follow