duminică

Leapşa by Vyio

Sunt ... dezamăgită.
Aş vrea ... o şansă reală.
Păstrez ... pozele şi mesajele pe telefon, în ciuda separării.
Aş dori ... să mergem împreună la mare.
Mă tem ... de singurătate.
Aud ... bătăi de tobe africane, dintr-un film.
Îmi pare rău ... că nu am ştiut să mă fac iubită.
Îmi plac ... cireşele, plimbările lungi în amurgul serilor de vară.
Nu sunt ... fericită.
Cânt ... în gînd şi cînd vreau să uit cât de greu e.
Niciodată ... nu voi uita ultimile 7 luni şi ceva.
Rar ... sunt în preajma lui.
Plâng ... când durerile se dovedesc a fi mai puternice decât mine.
Nu sunt mulţumită ... de felul în care merg lucrurile.
Nu îmi place ... felul în care decurg lucrurile.
Sunt confuză ... în privinţa sentimentelor lui.
Am nevoie ... DE EL!
Ar trebui ... să-mi usuc părul şi să ies din casă.

Leapşă liberă.

Niciun comentariu:

Translate

Follow