luni

Fiinţe simple, cu gândire binară


Adesea, când vorbim despre sexe, se afirmă că femeile sunt de pe Venus şi bărbaţii de pe Marte şi acestui fapt se datorează neînţelegerile şi întrebările dintre acestea. De fapt, bărbaţii sunt fiinţe simple care gândesc binar, asemeni sistemelor informatice. Nu se pot concentra pe mai multe lucruri simultan, nu au în cap prea multe chestii. Generalizînd, aş putea afirma că cele 2 gânduri sunt femeile (a se citi sexul) şi berea. Pot diferi la anumite cazuri particulare. Comparativ cu femeile, acestea din urmă au creierul structurat de aşa natură, cât să gândească mai în detaliu fiecare lucru pe care îl spun / fac. Acest lucru diferenţiază sexele şi, ne face pe noi femeile superioare.

Afirm în primă fază că nu sunt vreo feministă şi nici nu îi consider pe toţi bărbaţii misogini şi în totalitate porci. De altfel, acest material îi exclude în totalitate pe cei care fac parte din viaţa mea. Fac referire la acele mase de bărbaţi care au un comportament neşlefuit, şi se ghidează după spiritul de turm. Sunt şi bărbaţi care au depăşit stadiul primitiv şi au evoluat (sau au încercat măcar) în ciuda gândirii lor în 2 timpi.

Repet, cei vizaţi sunt bărbaţii care acţionează infantil şi adesea în grupuri. Un tip cu glume proaste în program, nu insistă prea mult atunci când este singur. Ceea ce mă face să mă întreb dacă aceşti "indivizi" sunt virili doar în prezenţa altor "masculi" asemeni lui. De ce vă purtaţi asemeni unor animale cu prea mulţi hormoni, atunci când ă aflaţi în preajma unei femei? De ce ar trebui să mă simt flatată când trec pe lângă un şantier, de pe ale cărui schele mă fluieră un număr de bărbaţi? Ce vă determină pe voi s credeţi că eu corporatista care trece pe acolo îmbrăcată ca o adevărată business women mă interesează aluziile voastre obscene? Ce vă dă vouă dreptul să mă agasaţi timp de 4 ore într-un mijloc de transport? Doar pentru că sunteţi mai mulţi, iar eu sunt blondă şi singură, asta nu înseamnă că cedez greu, ci că pur şi simplu îmi displace prezenţa voastră.

Cine spune că am nevoie de cafeaua ta dacă îţi împrumut bricheta pe stradă sau într-un loc public? Şi mai ales ce vă permite vouă să mă jigniţi dacă nu sunt interesată de o astfel de prezenţă? Dacă o tipă cedează greu, sau deloc asta nu înseamnă că se fute pe bani. Şi da, chiar şi o tipă care şi-o trage pe bani nu se a uita la tine dacă va fi abordată în haită, cu un comportament de parcă ai veni de la sapă. Chiar dacă tu ai fi dispus să-ţi dai tot salariul pentru câteva clipe cu ea.

Cine spune că dacă o tipă lucrează ca ospătăriţă într-un bar, iar voi intraţi în grup, aveţi dreptul să-i faceţi propuneri cu trimitere sexuală? Cine spune că dacă ea lucrează într-un magazin, atunci când unul dintre voi probează o pereche de blugi, ceilalţi au dreptul să-i facă aluzii sexuale?

Mă gândesc la acest material de ceva timp, însă m-a determinatsă îl scriu insistenţa unui grup. Scriu în maxi, în timp ce merg spre Galaţi. Scriu pentru că mă simt hărţuiţă!! Ce contează dacă eu călătoresc singură?! Dacă stau cu handsul în urechi, nu înseamnă că nu mai aud nimic. Nu vreau să aud, asta e altceva. Pur şi simplu sunt frapată de prostia acestui gen de oameni.

Maturizaţi-vă guys!! Cât despre "tăticii / bunnicii" care se cred mari macho, gândiţi-vă că poate aveţi un copil acasă, că poate aveţi o fată acasă de o vârstă cu a mea, înainte de a-mi mai face vreo aluzie de natură sexuală!!

Nicio femeie nu are nevoie alături de ea de un nasol cu aere de macho.

30 Octombrie 2010

Update: Ceea ce am scris despre bărbaţii trecuţi de o anume vârstă se aplică şi pe site-urile de socializare. Nu voi accepta nicicând vreo propunere de la cineva de o vârstă cu tata!!

Niciun comentariu:

Translate

Follow