luni

Să nu uitaţi anii de liceu...


Cum anii de liceu sunt pe sfârşite, e foarte important să nu-i dăm uitării. Şi, dacă nu prin perlele adunate în timpul liceului, atunci cum altfel să nu uităm anii de liceu?!

Ana Maria(într-a9a)# La geografia Franţei, nu ne mai dă lucrare, nu? Că nu am făcut Slovacia, încă, nu?
Profu de bio# 2 Înseamnă mai multe.
Diriga# Mamă ce pix dolofan ai... a luat proteine?
Andra# Jambon şifonat.
Maria# Părinţii mei nu ştie.
Profa de română# Basmezi.
Profu de mate (într`a9a)# Mă scuzaţi. (Se întoarce către tablă şi, tot el)# Nu-i nimic!
Profa de civilizaţie# Prăjiturea asta...
Sorina# Ţuica e apa vieţii.
Andra# Era plantele...
Sorina# Eu sunt coordinator.
Francy# Ningeşte ploaia.
Sorina# Nu ai să vezi plusul că creşte.
Maria# Crustra (copacilor probabil).
Marius intră cu un sandwich în mână, iar diriga de lângă uşă# Ţi-ai luat tocană??
Carmina(după sărbători, îi răspunde dirigăi)# Nu doamna dirigintă ne luăm fasole cu cârnaţi, că ne-am săturat de carne.
Cătălin# Pâine cu substanţe vegetale.
Maria# Bulbuci de caşcaval.
Maria# Ciuperci de pădure.
Cătălin# În antichitate, în Franţa modernă...(teza la franceză într-a 10a)
Simona# L`inelaire... (în aceiaşi teză)
Andrei# Boschetaire... (teza la franceză de anul asta...)
Maria# Care nu sunteţi în clasă, ieşiţi afară.
Simona(Despre olimpiada la franceză)# Am experimentat eseul la maxim.

_________
Promit că vor mai urma!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu stiam ca am numai 1 perla nu 2 :))

eu AnDrEy spunea...

hehe io stiam ca am mai multe...da nu le stiti voi... mai multe stiu aia din grupa mea :))

Translate

Follow