sâmbătă

Deci, ce dracu`??


Azi la ora 9 la mine la liceu a fost sedinta cu parintii, la care mama s-a dus, cum era si de asteptat!! Toate bune si frumoase, pana cand, acum vreo 10-15 minute primesc un mesaj de la mama cum ca o sa ne certam urat cand ajunge acasa. Ma uit la telefon, am zis ca poate nu vad bine,il mai citesc odata, dupa care ii trimit mesaj si o intreb "DE CE??" si la putin timp imi raspunde ca vom discuta acasa. Mai, ma gandesc care ii e motivu sa fie suparata? O intreb inca odata de ce anume e suparata, dar nu mi-a mai raspuns.

Eu inca sunt perplexa si ma gandesc ce dracu am facut. Ok, sa zicem ca am inceput anul putin mai in forta, si sa zicem ca au fost ore in care mi-am sustinut punctul de vedere in fata unui profesor pana in panzele albe. Sa spunem ca au fost ore intr-atat de plictisitoare, incat scriam doar de dragul de a avea lectia pe caiet, ca mintea mea era in alte directii. Sa spunem ca si dirigai i-am raspuns de vreo cateva ori mai "bine argumentat", dar... ATAT!! Nu am note proaste, cu alte cuvinte nu am note deloc; absentele le stie pe toate, deci WTF?!

Intr-un final, care e motivul pentru care e mama suparata?!

Niciun comentariu:

Translate

Follow