joi

La final de clasa a 12-a...


Imediat după ce am publicat prima serie de perle "autohtone" celor de la 12C din C.E.V.M. colegii mei, s-au dovedit a fi foarte încântaţi de iniţiativa mea, astfel încât, în doar 2 săptămâni, am mai strâns o serie. De această dată, m-am putut bucura de ajutorul întregului colectiv, care la fiecare lucru amuzant, îmi aminteau, sau după caz mi-au furnizat perlele.
De altfel noi îi suntem recunoscători şi dirigăi care, oră de oră ne amuză.
Sperăm să nu vă supăraţi, deoarece chiar şi aşa agitaţi sau prea veseli cum suntem noi, dvs. oricum ar fi, tot sunteţi preferata clasei (de nebuni) 12C!!
Profa de geografie (în lucrare)# Este situate în unitatea de relief...
Lavinia (traduceri, traduceri)# Majoritatea oamenilor care vizită Hawai...
Alexandra (corectând o altă perlă)# Cioban cioclit...
Profu de mate (în toţii anii de liceu)# Credeţi că eu am venit cu scobitoarea pe conductă?
Maria# Regizoria...
Lavinia (cls. a 9-a, inainte de o lucrare, foarte supărată)# Daţi-mi şi mie o coaie de hârtie!!
Georgiana (ca replică pentru Alina, care încerca să înveţe într-o pauză)# Sunt disperată după concentrarea ta!
Alexandra (traduceri, traduceri - cls. a 10-a)# soufletisté...
Cătălin (Cum se spune la creştinism?? - Răspuns)# Cretianité.
Maria (filosofie ca între fete... despre bărbaţi şi relaţii; cu adresare directă către mine)# Păi la ce băiat timid ai tu, nu ai să te divorţezi niciodată!
Maria (după pauza de răs, când a realizat că a scos o perlă, încercând să ne explice)# Să te divorţezi de tine, înseamnă când ţi-se rupe cu totul... o parte din tine.
Sorina (către dirigă)# Doamna diri... prestaţi atenţie şi la noi aici!!
Lavinia# Noi două suntem năşica...
Marian(într-o discuţie cu diriga)# Contează să fie satisfăcută mama!
Diriga (la întrebarea retorică Ninge afară?)# Normal că am văzut că ninge, ce, am venit cu elicopteru?
Andra (încercând să mă fac auzită)# Auzi fetele??
Carmina# Andrei fii atentă că dai bacul cu ea.
Diriga (către Marius)# Iţi trag una-n meclă de mergi singur şi cu picioarele alea, vezi cum se îndreaptă!!
Ana - Maria (la olimpiadă după ce Carmina îi recomandase călduros un ceai cu lămâie şi miere de albine)# Dar n-am miere de lămâie acasă.
Diriga (către grupu vesel)# Bagă-ţi capu-ntre picioare!!
Profa de română# Sunt amestecaţi în ordine alfabetică.
Diriga (despre chestionare)# Este puţin cam foarte generală.
Andra (vorbind despre Dragobete)# M-am născut împotriva sorţii.
Ely(ca răspuns la replica mea)# Te-a scuipat norocu-n cap!
Diriga (către Marius)# Tu eşti handicapat? Marius# NU! Diriga# Ba eu cred că da, fă un chestionar şi vezi.
Maria (printr-un catalog de produse cosmetice) Ochii ăştia plâng? Ely# Nu, îs pişaţi.
Diriga (către grupu vesel)# Chiulăule!!
Lavinia# Cole, hai cu mine la baie că mă piş de nu mai pot!!
Marius (prin clasă)# Să ţi-o-mping!! Diriga# Taci măi, că-ţi dau una-n gură, că ţi-o împingi singur!
Maria (uitădu-se după o poşetă, de mărimi sacoşă/traistă)# Asta Donattela o fi originală? Ely# Da originală, Donattela rafie.
Diriga (după ce Marius încă mai concerta cu "Să ţi-o-mping!!")# Îţi împing una-n gură de ai să mergi drept...
Alexandra (clasa a 12-a- Nu mai spuneţi nimănui că noi suntem clasă de bilingv)# Prelucrée...

Bun venit tuturor colegilor şi profesorilor din noile nominalizări. NU luaţi asta în nume de rău, căci în fond sunt doar amintiri de final de liceu, şi... în plus, "perlele" nu feresc pe nimeni.

Prima parte, aici!!

Un comentariu:

eu AnDrEy spunea...

hehe...stai linistita... nu e ink sf clasei a12a... mai avem juma de an... tre sa profitam de lucru asta... eheee cn mai e ca noi? ziceti ma cn? nimeni ma nimeni :))) P.S. urmeaza gratare alea alea ce dreacu avem vreo 6 carnet acu :)))

Translate

Follow